.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت راه‌آهن گرگان - مشهد
مديركل راه و ترابري گلستان گفت: با اختصاص يافتن اعتبار به طرح راه آهن گرگان به مشهد در بودجه سال ‪ ۸۶‬اين طرح ملي، عملياتي مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، محمدتقي جوان شورابي افزود:اختصاص اعتبار به اين طرح ملي در متمم بودجه سال ‪ ۸۵‬و در اعتبارات سال ‪ ۸۶‬وزارت راه و ترابري در دست پيگيري است كه نتيجه آن تا آخر امسال مشخص خواهد شد.

مديركل راه و ترابري گلستان گفت: با اختصاص يافتن اعتبار به طرح راه آهن گرگان به مشهد در بودجه سال ‪ ۸۶‬اين طرح ملي، عملياتي مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، محمدتقي جوان شورابي  افزود:اختصاص اعتبار به اين طرح ملي در متمم بودجه سال ‪ ۸۵‬و در اعتبارات سال ‪ ۸۶‬وزارت راه و ترابري در دست پيگيري است كه نتيجه آن تا آخر امسال مشخص خواهد شد.

وي اضافه كرد: اين خط يكي از بزرگترين پروژه‌هاي راه‌آهن كشور خواهد بود كه پيش‌بيني شده اعتباري ميان ‪ ۵۰۰‬تا ‪ ۸۰۰‬ميليارد تومان نياز داشته باشد.

وي اظهار داشت: مطالعات اوليه راه‌آهن گرگان - مشهد انجام شده و ساخت اين خط جديد در مطالعه مقدماتي، توجيه فني داشته و مراحل ديگر مطالعه شامل نقشه طرح، منوط به بودجه تخصيصي است.

به گفته وي، اين طرح داراي دو خط گرگان به مشهد و گرگان به اينچه‌برون به طول ‪ ۶۶۰‬كيلومتر است كه خط گرگان به اينچه‌برون حدود ‪ ۶۰‬كيلومتر طول دارد و قرار است از كنار مجتمع پتروشيمي گلستان عبور كند.

مديركل راه و ترابري گلستان، با بيان اينكه اين خط كريدور شمال به جنوب را نزديكتر مي‌كند، افزود: خط اينچه‌برون مي‌تواند كشورهاي شمالي را به شاهرود و از آنجا به مناطق مركزي ايران نزديكتر كند.

شورابي افزود: به اين منظور كارشناسان كشور اتريش براي ارزيابي و مشاركت احتمالي در طرح راه‌آهن گرگان مشهد به ايران آمده و از محورهاي طرح بازديد كرده‌اند.

به گفته وي، خط راه‌آهن گرگان به مشهد به موازات جاده كنوني گرگان به آزادشهر در نظر گرفته شده و به سمت گنبد مي‌رود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.